28 de maig 2016

Aquest dissabte vam celebrar la festa de l'escola on l'AMPA i l'Escola ens sorprenen cada any amb noves activitats.

• Aquest any hem pogut gaudir d'una bona sessió esportiva amb partits de futbet i basquet (3x3). El campió del torneig de futbet va ser l'equip dels alumnes de 4t d'ESO B. Els segon va ser l'equip de 3er d'ESO A i el tercer l'equip de 1er d'ESO A. Enhorabona a tots!!!
  • Els alumnes d'infantil i, tercer i quart de primària han preparat diferents actuacions.
  • Com cada any hem gaudit d'una bona sessió d'aeròbic per a tothom
  • Els alumnes de quart d'ESO han preparat diferents activitats amb la finalitat de recollir diners pel seu viatge de fi de curs.
  • Taller de fotografia molt interessant, a càrrec dels alumnes de 2on d'ESO.
  • Exposicions del sistema solar i l'evolució de l'home, preparades pels alumnes de 1er i 4t d'ESO.
  • Al taller de tecnologia conjuntament amb música, van preparar uns jocs de trivial musical.
  • Taller de robòtica
  • Torneig d'escacs. Campió Arnau Busquets, sotscampió Carles Pujolà
  • Gimcana de ferro per a totes les edats, amb un doble empat.
  • I un túnel del terror!!!! amb la col·laboració del club d'esports de l'escola.
  • Gelats solidaris donats per Kalise Menorquina amb una recaptació de 392€ que es destinaran a l'associació TEB Valles que ajuden i preparen activitats per disminuïts psíquics.

Cada any més activitats, i més diversió!!!!

Com sempre trobareu a continuació algunes fotos de la festa. Si teniu alguna foto que volgueu compartir, feu-la arribar al correu de l'AMPA Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i les afegirem a l'àlbum de la festa

Festa de l'Escola 2016

Moltes gràcies a tots per la vostra participació i a l'AMPA i a l'Escola per oferirnos aquesta fantàstica festa

Que ens esperarà el proper any?!!!!!!!